Cześć nazywam się Michał Kaźmierczak i uwielbiam gry planszowe. Zawsze bawiło mnie zarówno samo granie, jak i tworzenie i rozwijanie własnych gier. Jako dzieciak byłem wręcz przekonany, że każdy, tak jak ja, tworzy gry planszowe do szuflady. Po zagraniu w wiele różnych tytułów doszedłem do wniosku, że jest kilka ciekawych gier strategicznych, lub przygodowych gier scenariuszowych i kooperacyjnych, ale ani jedna rywalizacyjna przygodowa gra planszowa nie spełnia moich oczekiwań.
Z tego powodu podjąłem się zadania zebrania ekipy i opracowania gry przygodowej spełniającej warunki:

  • Proste zasady, brak konieczności spoglądania co chwilę na instrukcję

  • Szybki setup, przygotowanie gry zajmujące 2 minuty

  • Decyzyjność, mechanika w której podejmowane decyzje mają realny wpływ na przebieg rozgrywki

  • Stosunkowo niski "down time", czyli oczekiwanie na swoją kolej. Poprzez zastosowanie mechaniki decyzyjnej ale szybkiej.

  • Interakcja, w Dungeon Forge interakcja między graczami jest podstawowym elementem napędzającym rozgrywkę.

  • Klimat podróżowania przez lochy, niestety o tym nie da się opowiedzieć, trzeba zagrać i się przekonać.

  • Regrywalność,  Dzięki mechanice żetonów, które wchodzą w interakcje zarówno między sobą, jak również między lokacjami, Dungeon Forge aspiruje do miana gier regrywalnych.

  • Skalowalność czasu, gra zawiera scenariusze o różnym czasie trwania. Najkrótszy z nich zakłada rozgrywkę trwającą około 25 min, a najdłużśzy 80 min, na jednego gracza.

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon

Michał Kaźmierczak © 2017-2018 Dungeon Forge